Poradnia dietetyczna Just Diet!

Poradnia dietetyczna JustDiet dietetyk mgr Ewy Dec-Fiłatow  to firma oferująca doradztwo dietetyczne. Stawiamy na wiedzę , doświadczenie i rzetelność. Wciąż poszerzamy swoje horyzonty, bo chcemy sprostać wymaganiom i potrzebom Klientów.
Poradnia dietetyczna Just Diet! opiera się na pracy dyplomowanych dietetyków i lekarzy. Proponowane przez nas systemy żywienia spełniają funkcje profilaktyki i leczenia chorób. Jako jedni z nielicznych w kraju posiadamy najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny, który umożliwia szybką i wiarygodną weryfikację stanu zdrowia Klientów oraz kompleksowe monitorowanie postępów leczenia.
Rozwiązywanie problemów naszych Klientów, wspieranie ich i pomoc w osiąganiu jednostkowych, zawsze konkretnych celów, to nasza pasja. Każdego Klienta postrzegamy jako wielką indywidualność, dlatego zawsze staramy się w tworzonych przez nas planach żywieniowych uwzględniać ich preferencje i potrzeby.
Serdecznie zapraszamy do współpracy.
Just Diet! opracowuje dla swoich Klientów programy obejmujące:

• żywienie osób zdrowych i chorych
• żywienie dzieci zdrowych i chorych
• żywienie kobiet ciężarnych i karmiących
• żywienie osób starszych
• żywienie i styl życia w okresie okołomenopauzalnym
• żywienie sportowców

Just Diet! kieruje kompleksowe programy żywieniowe dla osób cierpiących na następujące schorzenia:

• choroby metaboliczne – cukrzyca, otyłość, osteoporoza, dna moczanowa, hiperlipidemie
• choroby układu krążenia – z wydolnością i niewydolnością układu krążenia, nadciśnienie tętnicze, miażdżyca, zawał i choroba niedokrwienna mięśnia sercowego, żywienie w profilaktyce chorób układu krążenia
• choroby krwi
• choroby nerek i dróg moczowych
• choroby neurodegeneracyjne – padaczka, choroba Alzheimera, Parkinsona, otępienie, stwardnienie rozsiane i inne
• choroby nowotworowe
• choroby endokrynologiczne (choroby podwzgórza i przysadki, gruczołu tarczowego między innymi niedoczynność i nadczynność tarczycy, wole miąższowe i guzowate proste, choroba Hashimoto, choroby gruczołów przytarczycznych, choroby kory nadnerczy, choroby gonad)
• nietolerancje pokarmowe
• alergie
• anoreksję
• bulimię
• zaburzenia przemiany materii (zaburzenia przemiany węglowodanowej, tłuszczowej, aminokwasów i białek, porfirynowej, zasad purynowych, zaburzenia gospodarki witaminowej, pierwiastków śladowych, zaburzenia równowagi wodno-elektrolitowej, kwasowo-zasadowej)
• choroby układu pokarmowego – ostre i przewlekłe stany zapalne żołądka i jelit, choroba wrzodowa żołądka i dwunastnicy, choroba refleksowa, zespół jelita drażliwego, uchyłki okrężnicy, zaparcia, biegunki, zapalenie trzustki, wirusowe zapalenie wątroby, kamica pęcherzyka żółciowego, choroby przełyku.

InBody720

InBody został uznany przez światowych specjalistów medycznych za najlepsze urządzenie posiadające zdolność analizy i jego medyczną niezawodność. Biospace skoncentrowała swoje wysiłki na tworzeniu rewelacyjnych urządzeń do pomiaru składu ciała. Dokładne diagnozy są podstawą efektywnego leczenia.

In Body 720 – medyczne urządzenie określające precyzyjnie analizę składu ciała m. in.:

• Masę ciała
• Masę mięśni szkieletowych
• Masę tkanki tłuszczowej
• Całkowitą objętość wody w organizmie
• Wodę wewnątrzkomórkową
• Wodę pozakomórkową
• Beztłuszczową masę ciała
• Zawartość minerałów kostnych
• Obwód ramienia i obwód mięśni ramienia
• BMI- wskaźnik masy ciała
• BCM- masę komórkową
• BMC- zawartość minerałów kostnych
• Procentową Zawartość Tkanki Tłuszczowej
• Wskaźnik Talia-Biodro (WHR)
• Podstawową Przemianę Materii (BMR)
• Kontrolę tkanki tłuszczowej
• Kontrolę mięśni
• Kontrolę masy ciała
• Balans i siłę ciała
• Obrzęk
• Segmentalny obrzęk
• Segmentalną analizę tkanki beztłuszczowej (prawej i lewej kończyny górnej i dolnej oraz tułowia)
• Obszar trzewnej tkanki tłuszczowej
• Zawartość białka, minerałów kostnych i bezkostnych
• Ocenę odżywiania(białko, substancje mineralne, tłuszcz)
• Redukcję masy ciała – postępowanie lecznicze
• Skalę fitness
• Stopień otyłości
• Diagnozę zdrowia
• Historię składu ciała
• Impedancję każdego segmentu ciała (30 pomiarów przy użyciu 6 różnych częstotliwości) .
• Reaktancję każdego segmentu ciała (15 pomiarów przy użyciu 3 różnych częstotliwości)

Ocena stanu zdrowia, odżywienia i rozwoju dzieci.

• Czy analiza składu ciała jest prawidłowa?
• Czy ciało jest dobrze zbalansowane?
• Czy ciało prawidłowo rośnie?
• Czy wzrost i masa ciała jest prawidłowa?
• Ocena ciała i punktacja rozwoju.